Inte ett moln så långt ögat kan nå!

Min dator är fortfarande paj så det kommer ta ett tag innan jag kommer att köra regelbundna inlägg igen.
Idag så är jag hemma och är sjuk! Tråkigt värre, men så är det. Så om ca 45 minuter så ska jag till doktorn.
Helgen har varit jätte bra! Lördagen spenderades i stan för att jag skulle leta efter skolavslutningsskor. Tror ni att jag hittade några? Nej! Jag letade igenom hela Malmö efter den perfekta vita skor med en lagom stor klack. Jag hittade bara en massa svarta gladiatorsandaler med nitar som jag vill ha! Jag får åka i väg någon dag i veckan istället.
Nu så ska jag gå ut och sätta mig i solen. Det är minst 25 grader ute ju!
Till er som också är hemma och är sjuka: Krya på er!

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0