Sommarlov!

Äntligen så är det sommarlov! Min dator är på lagning så jag lånar pappas tills datorn är fixad.
Igår så kom jag hem från Göteborg. Jag har varit med G hos hennes farmor och farfar. Vi har varit på Liseberg och shoppat. Det blev en bikini! Idag så har jag varit hos doktorn för att jag har ont i halsen sen 4 veckor tillbaka. Kul att börja sommarlovet med det!
I sommar så blir det:
* Liseberg (för andra gången)
* FIRA MIDSOMMAR!
* Sommarstugan i Småland
* Tälta med kompisar
* Åka till Stockholm
* Äta glass
* Bada
* Sola
* Grilla marshmallows
* ...Och mycket mer!

Vad ska du göra i sommar? Har du något tips på vad man kan göra en regnig dag? Eller vill ni bara skriva en liten kommentar, så gör det!

Glad sommar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0