My prefect friend

Idag så har jag, mamma och pappa utforskat IKEA. Det har provats soffor och det inhandlades lite smått och gott till huset. Vi kan ta några exempel: tofflor, servetter, glas m,m.
Ikväll så kommer min faster hit och äter och sen så blir det bara en massa mys!
Som jag skrev innan så ska jag till F i morgon och sova över, för bara några minuter sen så ringde hon och frågade om jag ville sova över hos henne i morgon....? Jag blev helt paff! Jag svarade med att det har varit bestämt sedan en vecka tillbaka! Så jag började tro att jag bara hade inbillat mig allting! Det hade jag såklart inte, det var bara F som hade lite dålig koll. Haha! Gulligare person får man leta efter. Jag älskar dig Fanny, puss på dig!
Nu så ska jag byta om. Ni får ha en bra fredagkväll!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: fanny

jag älskar dig<3

2009-05-23 @ 22:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0