Summer by me

Hemma idag igen. Halsen är faktiskt sämre idag. Så himla tråkigt!
Nu så sitter jag och slöar framför TV SHOP eller Twins..finns det någon skillnad? Haha!
Om jag mår bättre i eftermiddag så ska jag hem till G och planera midsommar. Men det är som sagt bara om jag mår bättre. Tänk att det bra är några veckor kvar till skolavslutningen! Gud, då slutar jag åttan! Jag ska få det andra kuvertet med betyg och på eftermiddagen så ska jag följa med G till hennes farmor och farfar i Göteborg. Vi åker upp med hennes mamma på fredagen och hela lördagen kommer att spenderas på Liseberg! Detta gjorde vi förra året och vi hade fruktansvärt kul! Jag hoppas verkligen att det blir lika roligt i år också.
Imorgon och på fredag så är vi lediga, p.g.a studiedag och Kristihimmelsfärdsdagen. Riktigt skönt med andra ord.
Nu så börjar Gilmore girls så jag ska väll ta och titta lite på det.
Ni får ha en härlig dag!

So long.

   
  
                               Göteborg sommaren - 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0